REJESTRACJA i LOGOWANIE
- Czy muszę się rejestrować na stronie by dokonać zakupu?
- Zapomniałem hasła, co zrobić?
ZAMÓWIENIA
- Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście?
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
- Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Produkt jest niedostępny na stronie sklepu tyletegotu.pl , a chce go zamówić, co zrobić?
- Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail, albo czat?
- W jakich godzinach pracuje infolinia?
- Gdzie znajdę numer konta bankowego i dane potrzebne do do przelewu?
- Jak kupić na raty?
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?
CENY i FAKTURY
- Czy ceny towarów podane na stronie sklepu tyletegotu.pl są cenami brutto?
- Czy za zakupione produkty otrzymam fakturę VAT?
- Gdzie znajdę fakturę?
- Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
DOSTAWA, ZWROTY i REKLAMACJE
- W paczce nie było jednego produktu, elementu, został on pomylony. Czy zostanie on do mnie dosłany, wymieniony?
- Kurier nie doręczył mojego zamówienia/paczki w umówionym terminie. Co robić?
- W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
- W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
- Jak mogę złożyć reklamację?
- Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?
- Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
- Jakim kurierem realizowana jest dostawa?
WSPÓŁPRACA
- Jestem zainteresowany współpracą
REJESTRACJA i LOGOWANIE
Czy muszę się rejestrować na stronie by dokonać zakupu?
Nie, rejestracja na stronie sklepu jest dobrowolna. Zamówienie zostanie zrealizowane wystarczy poprawnie wypełnić dane dostawy. Zachęcamy jednak do rejestracji na naszej stronie, która pozwala na wygodne śledzenie zamówienia oraz szybsze zakupy.
Zapomniałem hasła, co zrobić?
Przejdź do strony LOGOWANIA, następnie wybierz PRZYPOMNIENIE. Wpisz adres email podany podczas rejestracji i zatwierdź przyciskiem WYŚLIJ. Nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres email.
ZAMÓWIENIA
Czy mogę odebrać swoje zamówienie osobiście? Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, nie ma możliwości odbioru osobistego.
Jaki jest czas realizacji zamówienia? Czas realizacji zamówienia w naszym sklepie tyletegotu.pl o to zwykle 48 do 72 godzin od momentu przyjęcia zamówienia ( w przypadku płatności przy odbiorze / za pobraniem ) lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 24 do 72 godzin, w zależności od wybranego przewoźnika. Podglądowy czas dostawy znajduje się zawsze na karcie produktu.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia? Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce moje zamówienia. Dodatkowo o każdym etapie informujemy drogą mailową.
Produkt jest niedostępny na stronie sklepu tyletegotu.pl , a chce go zamówić, co zrobić? W takiej sytuacji możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta telefonicznie, bądź napisać do nas na czacie lub email. Dodatkowo, użytkownicy mogą skorzystać z opcji „ZAPYTAJ O PRODUKT”, która widnieje pod niedostępnymi produktami.
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail, albo czat? Tak oczywiście, można składać zamówienia telefonicznie: 577 04 04 01, pisząc do nas email: kontakt@tyletegotu.pl lub na czacie.
W jakich godzinach pracuje infolinia? Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00 poza godzinami pracy infolinii zachęcamy do kontaktu mailowego kontakt@tyletegotu.pl.
Gdzie znajdę numer konta bankowego i dane potrzebne do do przelewu? Wszystkie dane potrzebne do wykonania przelewu znajdują się w zakładce FORMY PŁATNOŚCI.
Jak kupić na raty? Zakup na raty obsługiwany jest przez PayU. Podczas składnia zamówienia wybierz opcję zakupu na raty.
Czy realizujemy wysyłki za granicę? Przykro nam ale na chwilę obecną nie realizujemy dostawy poza granice Polski.
Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić? Spokojnie, skontaktuj się z nami a wyjaśnimy sprawę. Problem należy zgłosić do naszego biura obsługi klienta – można to zrobić przez formularz kontaktowy, czat lub pisząc bezpośrednio na nasz adres mailowy kontakt@tyletegotu.pl
CENY i FAKTURY
Czy ceny towarów podane na stronie sklepu tyletegotu.pl są cenami brutto? Tak, wszystkie ceny podane na stronie sklepu zawierają podatek od towarów i usług ( VAT ), są więc cenami brutto.
Czy za zakupione produkty otrzymam fakturę VAT? Tak, bez względu na wybraną formę dostawy, płatności do każdego zakupu jest wystawiana faktura vat.
Gdzie znajdę fakturę? Fakturę znajdziesz w otrzymanej od nas wiadomości email informującej o zrealizowaniu zamówienia na swojej skrzynce email adresu, który został użyty podczas zakupów, nie drukujemy i nie wysyłamy faktur w formie papierowej.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić? W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT proszę skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo: kontakt@tyletegotu.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
DOSTAWA, ZWROTY i REKLAMACJE
W paczce nie było jednego produktu, elementu, został on pomylony. Czy zostanie on do mnie dosłany, wymieniony? Tak oczywiście, jeśli po otwarciu paczki okazuje się że brakuje produktu lub otrzymany jest inni niż został zamówiony należy niezwłocznie skontaktować się z biurem obsługi klienta pisząc email, na czacie lub kontaktując się z nami telefonicznie.
Kurier nie doręczył mojego zamówienia/paczki w umówionym terminie. Co robić? Jeśli wybrany przewoźnik nie dostarczył zamówienia w terminie, najlepiej skontaktować się z oddziałem firmy kurierskiej odpowiednim dla miejsca doręczenia przesyłki - pełną listę oddziałów można łatwo znaleźć w wyszukiwarce, jeśli masz z tym problem skontaktuj się z nami pomożemy.
Kontaktując się z konsultantem, należy podać numer listu przewozowego ( jest on wysyłany w e-mailu potwierdzającym nadanie zamówienia ). Konsultant poda informację, kiedy kurier może doręczyć zamówienie.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru? Chęć zwrotu możesz zgłosić przez zakładkę FORMULARZ ZWROTU, formularz kontaktowy lub pisząc bezpośrednio na nasz adres mailowy reklamacje@tyletegotu.pl
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy? Środki za zwrot towaru przekazywane są przelewem bankowym na wskazany numer rachunku w formularzu zwrotu.
Jak mogę złożyć reklamację? Reklamację możesz zgłosić przez zakładkę FORMULARZ REKLAMACJI, formularz kontaktowy lub pisząc bezpośrednio na nasz adres mailowy reklamacje@tyletegotu.pl
Co jest niezbędne do złożenia reklamacji? Do złożenia reklamacji wystarczy jakiekolwiek potwierdzenie dokonania zakupu w naszym sklepie, aczkolwiek zachęcamy by przez dokonaniem zwrotu zapoznać się z informacjami na stronie ZWROTY i REKLAMACJE.
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego? W celu sprawdzenia statusu zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta, można to zrobić przez formularz kontaktowy lub pisząc bezpośrednio na nasz adres mailowy kontakt@tyletegotu.pl
Jakim kurierem realizowana jest dostawa? Zamówione produkty w sklepie internetowym tyletegotu.pl dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, InPost, UPS, DHL, GLS, JASFBG, ZADBANO oraz Poczta Polska. Pełne koszty brutto wysyłki łącznie z pakowaniem i stosownym zabezpieczeniem towaru widnieją zawsze na karcie produktu i są uzależnione od wagi oraz gabarytu paczek.
WSPÓŁPRACA
Jestem zainteresowany współpracą Stale pracujemy nad poszerzeniem naszej oferty o produkty, które zainteresują naszych Klientów. Jeśli jesteś producentem, dystrybutorem lub importerem produktów za których jakość nie boisz wziąć się odpowiedzialności wobec nas i klientów końcowych skontaktuj się z nami w sprawie możliwości współpracy pisząc na adres kontakt@tyletegotu.pl, odpowiadamy na każdą wiadomość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami już dziś:
- telefon: 577 04 04 01
- email: kontakt@tyletegotu.pl
-
Kupuj Bezpiecznie i Wygodnie z Darmową Dostawą tylko na tyletegotu.pl
-
|